A L'Oréal eladja a The Body Shopot!

2017.09.11

Az ebédszünetem végén nagyszerű hír fogadott egy e-mail formájában: a The Body Shop ezután teljes mértékben állatkísérlet-mentes cég lesz!

Íme a sajtóközlemény, ami beragyogta a napomat:

A Natura a The Body Shop új tulajdonosa 

A Natura, az Aesop és a The Body Shop szövetségével létrejött egy globális, céltudatos és szenvedélyes kozmetikai márkacsoport. 

London, szeptember 7, 2017 - A brazil kozmetikai ipar vezető vállalata, a Natura Cosméticos SA bejelentette, hogy véglegesítette a The Body Shop felvásárlását a L'Oréaltól, miután megszerezte a szükségszerű engedélyeket a releváns hatóságoktól. 

A The Body Shop felvásárlásával a Natura újabb jelentős lépést tett egy globális multibrand létrehozása felé, amely három erős márkát ölel fel - a Natura, a The Body Shop és az Aesop mind elkötelezettek a etikus üzlet, a fenntarthatóság és a pozitív társadalmi felelősségvállalás iránt. 

Az előzetes megegyezés a tulajdonosváltásról 2017. június 9-én került bejelentésre. 

A tranzakció által a márkacsoport megnövekedett és erősebb jelenléttel számolhat a kulcspiacokon. Együtt a 3 márka 70 országban van jelen, 17,000 alkalmazottat és 3200 üzletet képvisel, erős franchise hálózattal és széles, egymást kiegészítő termékkínálattal. 

Guilherme Leal, a Natura igazgatótanácsának társelnöke elmondta: "Izgatottak vagyunk, hogy mától a The Body Shop a Natura csoport része. A vállalatok szövetsége egy olyan közös cél mentén formálódik, amely messze túlmutat az általános üzleti aspirációkon. A jóért való harc közös küldetésünkké vált." 

A Natura 

A Natura egy brazil multinacionális szépségipari és kozmetikai vállalat, amelyet 1969-ben alapítottak. A piacvezető brazil cég 2016-os nettó árbevétele 7.9 milliárd R$ volt. Működése kiterjed az Egyesült Államok, Argentína, Chile, Mexikó, Peru, Kolumbia és Franciaország piacaira. A Natura volt az első tőzsdén jegyzett vállalat a világon, amely 2014 decemberében - igazolva átlátható és fenntartható társadalmi, környezetvédelmi és gazdasági teljesítményét -, kiérdemelte a B Corp minősítést. 

Az Aesop 

Az ausztrál szépségmárka 1987-ben azzal a küldetéssel jött létre, hogy minőségi bőr- és hajápoló termékeket kínáljon. Több mint 190 üzlettel, 20 országban van jelen szerte Amerikában, Ázsiában, Európában és a Csendes-óceáni térségben. A termékek szintén megtalálhatók 97 különböző áruházlánc polcain. 

The Body Shop 

A The Body Shop egy globális szépségmárka, amelyet Anita Roddick alapított 1976-ban az angliai Brightonban. Prémium minőségű, természet ihlette, etikusan és fenntarthatóan előállított bőr- és hajápolóival valamint sminkjeivel a The Body Shop célja, hogy pozitív változást érjen el világszerte. A márka forradalmasította az elképzelést, hogy az üzlet lehet a jóért való harc eszköze, és azóta is szenvedélyesen képviseli ezt a nézetet.

Mindig öröm látni, hogy hatásos az, amit teszünk, és a kozmetikai ipar egyre inkább az etikus működés irányába terelődik.

Remélem, Ti is úgy örültök ennek a hírnek, ahogyan én.

Szép napot!

Üdv:

Anita